Daar gaan we bijna - Reisverslag uit Wintelre, Nederland van Loes Vooght - WaarBenJij.nu Daar gaan we bijna - Reisverslag uit Wintelre, Nederland van Loes Vooght - WaarBenJij.nu

Daar gaan we bijna

Door: Loesje

Blijf op de hoogte en volg Loes

08 Februari 2011 | Nederland, Wintelre

Nog maar 1 dagje te gaan en dan vertek ik al naar het enorme Engeland.
Ik geloof dat het best een shock zal zijn van het kleine dorpje Wintelré naar de stad Sheffield.
Om maar even te vergelijken heeft wintelre 2000 inwoners en sheffield 500.000. Maarja daar wennen we natuurlijk wel aan.
Wat er nu toch allemaal door mijn hoofd dwaalt zo vlak voor het vertrek is best ziek haha.
Hebben we leuke kamergenoten?
Gaat alles goed lopen tussen Lenny en mij?
Is mijn stage leuk?
Kan ik daar op stap?
Zo, ja krijg ik dan wel een alcoholische versnapering mee:P
Is mijn kamer een beetje mooi/schoon?
en nog heel véél meer.

Vandaag ga ik nog even met Moniek naar de stad de laatste dingetjes kopen. Morgen met moeders alles inpakken en dan s'avonds om 11 uur vannuit hier vertekken naar Eindhoven.

Allemaal best wel spannend dus haha
van de ene kant heb ik er heel veel zin in. maar aan de andere kant zie ik er ook best tegen op.
Moet ik iedereen maar liefst 5 maanden missen. en dat is best lang. ook mis ik carnaval, koninginnedag en misschien wel dat PSV landskampioen wordt.

Nou we hopen maar dat ik er een hele leuke tijd ga beleven. en ik geloof dat mijn volgende verslagje vannuit mijn kamertje in Sheffield zal komen.

Dus bij deze iedereen tot over 5 maandjes en jullie horen nog van me;)

Groetjes (een toch best zenuwachtige)
Loes

(mijn adresje in sheffield)

Unite, Central Quay
33 Alma street
S3 8RA Sheffield

Flat blok: D Room: A

Nu verwacht ik natuurlijk erg veel kaarten;)

  • 08 Februari 2011 - 17:22

    Laura:

    Komt allemaal goed Zus!
    Volgend jaar weer carnaval, PSV dat landskampioen wordt en koninginnedag! Maar niet nog eens die tijd in het buitenland..
    Heel veel plezier en geniet ervan!

    X Laura

  • 08 Februari 2011 - 18:14

    Lindy:

    Hee Loes
    ik weet zeker dat het allemaal goed gaat komen;)
    ik snap je zenuwen heel goed
    maar het zal neit evrder gaan als gezonde zenuwen wel?
    iig geniet ervan! leer veel:p
    en probeer het allemaal op te slaan!!
    hahaha
    niet te veel drinken dus
    geintje! wel veel drinken natuurlijk en menus veel stappen en englische guys ontmoeten!
    tot over 5 maanden!
    xx Lindy

  • 08 Februari 2011 - 19:20

    Martine:

    Ja Loesje, het is bijna zo ver!!
    Ach in Sheffield hebben ze ook cafés he, vast wel een nederlands café waar ze de kampioenswedstrijd van PSV laten zien!
    komt helemaal goed, daar hebben ze vast ook allerlei evenementen die wij moeten missen :( (en jou natuurlijk)

    Ik kom morgen nog even langs
    xxxx

  • 08 Februari 2011 - 19:23

    Martine:

    PS ik heb mn e-mailadres ingevuld dus ik volg je op de voet

  • 09 Februari 2011 - 16:27

    Elle:

    Hee Loes,

    Heel veel plezier in dat Engeland...
    Ik zal zorgen dat je geen een korfbaluitslag hoeft te missen;). Zo kan je Winty 2 ook nog op de voet blijven volgen:P.

    Maar geniet van je tijd daar! En niet op de bar gaan staan he!!! ;)

    Kus je favo teammaatje:P

  • 10 Februari 2011 - 06:21

    Karel:

    Het ui zwaaien was niet helemaal wat we gehoopt hadden.
    We hebben ongeveer ruzie staan maken met de bus chauffeur over de koffers.
    HIJ bepaalde de regels terwijl wij zwart op wit hadden 2 suite cases medium size 23 kg each.
    hij dreigde zelfs dat we €50,-- moesten betalen als we dat niet zwart op wit zouden hebben.
    we hopen vanavond met ons Loes weer in contact te komen en horen dan van haar zelf hoe het allemaal verlopen is.

    grtz Karel

  • 10 Februari 2011 - 08:46

    Corrie Van De Looij:

    Laura, het gaat allemaal goed komen, zie het als een goede investering voor je opleiding en leerzame tijd voor je toekomst. Heel veel plezier en doe geen dingen die ik ook niet zou doen...

    Grt. Corrie

  • 10 Februari 2011 - 10:11

    Joyce:

    He Loes,

    Heel erg veel plezier daar.
    Ga je natuurlijk goed in de gaten houden op je site!

    Groetjes.

  • 10 Februari 2011 - 10:48

    Corrie:

    s'morgens ben ik nog niet op mijn best dat zie je wel "LOES"
    Ik had eerst het berichtje van jullie Laura zitten lezen. sorry nogmaals.

  • 10 Februari 2011 - 20:58

    Marianne & Frank:

    Hey Loes ik hoop dat je goed bent aangeland in Engeland. Je moet maar denken alles sal rech kom. Een hele fijne tijd en tot over 5 mnd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 25718

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 05 November 2014

Tanzania, moshi

09 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Stage in Rotherham

Landen bezocht: