Geweldig weekend!! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Loes Vooght - WaarBenJij.nu Geweldig weekend!! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Loes Vooght - WaarBenJij.nu

Geweldig weekend!!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

13 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hallo allemaal,

Dit weekend was wel erg leuk.
Vrijdag was ik even alleen naar de stad geweest. Ik moest mijn laars laten maken omdat mijn zool er helemaal af lag. dit duurde een uur dus ben ik mezelf maar gaan vermaken.
Ik moest nog wat uitprinten dus heb ik eerst even geprint bij de bieb.
Hierna ben ik even door de stad gaan lopen.

Je kon vannuit de bibliotheek maar liefst 8 politieagenten tellen. Toen ik door de stad liep deed ik een poging om ze te tellen, maar dit was absoluut niet te doen omdat ik er steeds meer zag. ik schat dat het er ongeveer 100 waren.
Jullie hebben misschien wel gehoord dat je in engeland binnen kort de studenten alles zelf moeten gaan betalen. Nou, nu was de premier of zoiets in Sheffield (de studenten stad!!) die daarvoor heeft gezorgd. het was dus vooral geel gekleurd in de stad, wat best verwondelijk was haha.

Nou ik had even een broodje gekocht en die ging ik op een bankje op eten. er stonden 2 duiven voor mijn neus en ik als dieren vriend gaf ze een paar stukjes bood, tot ik op een gegeven moment ongeveer 20 duiven om me heen had. ik had natuurlijk de grootste lol in mijn eentje haha.

Nou, zaterdag gingen we s'avonds niet op stap omdat Lenny hier niet zo'n zin in had. nou, hadden we bedacht dat we wel naar de bios konden. Na een half uur te hebben gelopen kwamen we bij de bios aan (5min. te laat) en konden we geen kaartjes meer kopen!! dus weer een half uur terug lopen. en hebben we gezellig in de huiskamer met stephenie (huisgenoot) een film gekeken erg gezellig!! (overdag waren we naar meadowhall geweest, groot shoppingcentre)

Nou, dan nu zondag! dit was echt super gaaf!!
We gingen met de zoon van een collega naar Peak district. nou, we wisten dat dit heel veel natuur was etc. maar verder niets. nou het was echt super mooi!! (zie foto'sen video's) we hebben heel veel rond gereden en ook wat bergjes beklommen. Ik zou zeggen kijk de foto's (die natuulijk niet echt vergelijkbaar zijn met in het echt) en je snapt volledig wat ik bedoel!!


Groetjes en tot de volgende keer!!

  • 13 Maart 2011 - 20:23

    Anouk:

    Hey Loes,
    Hier weer een berichtje terug vanuit Nederland.
    Jouw weekend zat wrs voller dan dat van mij, haha...
    Maar ... je kunt weer op een gemaakte laars lopen?
    Het blauw wordt minder?
    De volgende keer lopen jullie geen 5, maar 15 minuten eerder aan naar de bios? 15 minuten is niets op een half uur voor noppes lopen!
    En... de natuur ziet er op de foto's al wél mooi uit en in t echt is t idd altijd mooier, dus zal helemaal geweldig zijn, alleen....
    dat filmpje....
    Zeg je nu fuck!?!?!
    Je moet wel op je woorden letten, he! (grapje)

    Hier was het weekend:
    Vrijdag ziek, zaterdag half bijkomen en bezoek en zondag beter en naar de Beekse Bergen met the kids en opa.

    Morgen weer naar al die lieve kinderen van DGA!

    Liefs,A nouk

  • 13 Maart 2011 - 20:27

    Loes De Vooght:

    Anouk:

    haha dat zeg ik inderdaad, maar als je nou heel goed luistert hoor je me ook zeggen dat ik dat niet meer mag zeggen haha

    ziek, dat is dan weer minder natuurlijk!!

    Nou, tot in April maar weer!!

  • 13 Maart 2011 - 21:53

    Jos:

    Hoi Loesje,
    Haha ik moest erg hard lachen toen ik bedacht hoe je daar op dat bankje zou zitten met al die duiven om je heen :D Gelukkig heb jij daar ook een super nice weekend gehad! De foto's zijn idd al wel mooi, maar is het echt is het vast nog veeeeuuul mooier ;).
    Heu heu heu, over minder dan een maand kom je alweer hierheen.
    Tot snelll op skype xxx

  • 13 Maart 2011 - 23:11

    Laura:

    Ik zie het helemaal voor me. Jij in je uppie op een bankje met 20 duiven om je heen terwijl je heel lief je broodje deelt. ;) Het plaatje zou compleet zijn als je een gehoorapparaat, een stok en grijs haar had met een raar hoedje daar boven op.. :D

  • 14 Maart 2011 - 08:51

    Marleen:

    Hahaha, loes de eeuwige dierenvriend.
    Wel echt gave foto's. & leuk dat je zo'n gezellig weekend hebt gehad!

    Kusssssssss

  • 14 Maart 2011 - 10:03

    Hannie:

    Ha Loes, geweldig is de natuur in Engeland, wat een uitgestrektheid en rust! jullie gaan vast nog meer bekijken? Volop genieten.
    Succes weer met alles.

  • 15 Maart 2011 - 21:06

    Ireen:

    Ziet er goed uit en volgens mij heb je het heel erg naar je zin!
    geniet nog maar want ik zie dat je al weer over 113 dagen definitief weer in het kikkerlandje bent, leuk he :D
    Dikke kus en geniet nog!
    xxx

  • 16 Maart 2011 - 18:07

    Anne:

    Ha loesie,

    Leuk, weer een verhaaltje en de foto's natuurlijk. Zo zie je nog ns wat. Mn skype was niet meer te vinden ineens op mn computer, heb m opnieuw gedownload. Ik ben ook echt een computer kneus. Ik wist niet dat we konden bellen en elkaar zien lukt ook niet want dan zegt mn computer dat ie t niet kan. Ik vraag sgeert wel :D

    HIep hoi, tot april.
    Dan kan ik vast weer normaal functioneren! dat t maar snel zover is
    xxxxxxxxxxxx

  • 21 Maart 2011 - 18:14

    Martine:

    Hahaha, ik zie jou al helemaal zitten op dat bankje

    (dit wou ik al heel lang schrijven maar kon niet reageren op mn telefoon)
    see you very soon
    xxx

  • 22 Maart 2011 - 13:33

    Manouk:

    hee loesje!

    fijn dat je het zo na je zin hebt daar
    ik word 31 maart weer geopereerd krijg dan mijn pomp weer terug aan de andere kant van mijn buik, heb je gesmst maar weet niet of je dat hebt gekregen!
    dus denk laat het je zo maar even weten!

    dikkee kus manouk!

  • 25 Maart 2011 - 10:00

    Nicole Dieker:

    Hoi Loes,
    Zo te horen heb jij t prima naar je zin daar! Je huisje en kamer zien er ook goed en schoon uit zeg! Geniet er van want voor je het weet is het voorbij!
    en ben je bijna jarig trouwens? Gefeliciteerd alvast!

    Groetjes Nicole

  • 25 Maart 2011 - 15:03

    Ome Frans Tante Elma:

    Hoi Loes volgens mij heb je het prima naar je zin in engeland.
    een hele fijne verjaardag met je pa en moe en ome Frank en tante Marianne geniet er van tot ziens.

  • 27 Maart 2011 - 09:07

    Corrie & Rinus:

    Hoi Loes,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met je 19e verjaardag!! maak er samen met je ouders, oom en tante een hele mooie en bijzondere dag van.
    We volgen je site met veel interesse en we menen uit je berichten op te kunnen maken dat het goed met je gaat!!. We wensen je dan ook nog een hele fijne en leerzame tijd toe.
    Misschien zien we je tijdens je tussen stop in Wintelré.
    Groetjes, van de Looijkes.

  • 27 Maart 2011 - 09:23

    Ad:

    Ik heb af en toe je belevenissen daar in Engeland gevolgd, en volgens mij gaat het daar prima met jou.
    Dat doet me goed, want als het er niet echt leuk voor je zou zijn, dan is 5 maanden wel erg lang.
    Maar je komt over 2 weken weer even naar huis, zag ik. Dat lijkt me dan wel weer fijn.

    En vandaag ben je jarig! HARTELIJK GEFELICITEERD ! ! !
    Ga je nog wat bijzonders doen vandaag, of laat je je verrassen door je vrindinnen?
    Nou, Dat lees ik dan later wel weer.
    In ieder geval wens ik je een hee-eele fijne dag, en alvast een goeie reis als je weer even terug
    komt voor een weekje. Thuis op vakantie, dat is weer eens wat anders. Ik zou me maar eens flink jaten verwennen.

    Groeten, Ome Ad.

  • 27 Maart 2011 - 12:47

    Anouk:

    Hey Loes,
    Was vandaag toevallig ff aan t spieken, en ... Wat lees ik?
    ben je jarig vandaag?
    HARTELIJK GEFELICITEERD!
    vermaak je je nog een beetje daar?
    Of mis je ons al?
    Wrs dat laatste, haha.
    Fijne verjaardag!
    Anouk

  • 30 Maart 2011 - 15:08

    Laura:

    Nieuw verhaaltje, Nieuw verhaaltje, Nieuw verhaaltje!!!

  • 30 Maart 2011 - 17:33

    Mamskie:

    ga je nog een verslagje schrijven ? xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 25733

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 05 November 2014

Tanzania, moshi

09 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Stage in Rotherham

Landen bezocht: