Vannuit Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Loes Vooght - WaarBenJij.nu Vannuit Sheffield - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Loes Vooght - WaarBenJij.nu

Vannuit Sheffield

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

10 Februari 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Dag allemaal,

Jeej ik ben op mijn kamertje.

Wat mijn papa inderdaad al typte onder mijn vorige bericht was het afscheid niet zo toll.

We moesten om half 12 in eindhoven staan. komt de bus om half 1 aankakken.
Gaat ie zeuren dat we te veel bagage hebben. en ik laten zien op mijn ticket dat dat niet zo was. maar ik had natuurlijk geen gelijk.
nou toen moesten we heel snel dag zeggen want meneer wilde weg want hij was al te laat.
Allemaal erg fijn dus!

Kom je in die bus is het snik heet! moet je lang een of andere vent gaan zitten die je niet kent en ontiegelijk naar bier stinkt. ook erg prettig dus.

Nouja na allemaal gecontroleerd te zijn geweest in frankrijk. gingen we met die hele snelle trein ;)
naar Engeland.
dit duurde maar liefst 35 minuten.
Nou hierna werden we in Londen afgezet. daar moesten we via een ander station naar Sheffield toe.
na 20 min. sjouwen met die zware koffers hadden we het dan eindelijk gevonden haha.

Nou toen hebben we ipv 4 uur, 5 uur gedaan over deze reis.
Maar, we konden wel zitten/liggen waar we wilde want we zaten maar met 10 in een heerlijk ruikende bus!

Haha nou toen kwamen we aan in Sheffield en gingen we met de bus naar onze kamer.

Het ziet er allemaal heel mooi uit,
(er komen binnenkort foto's).
Zoals je kunt lezen was de reis dus een beetje zuur.
Maarja hier lekker in de douche geweest en alles is weer goed;)

Heb nu ongeveer alles uitgepakt en uitgestald,

Ben net even met Lenny de boel weeste verkennen. allleen raakte we hierdoor wel verdwaald en wisten we de weg niet meer terug.

erg leuk dus haha

Nou tot de volgende keer jongens,

Groetjes vanuit hierzo;)


Heb vandaag even een engelse simkaart gekocht dus bij deze mijn nieuwe nummer:
07423280724

  • 11 Februari 2011 - 10:12

    Laura:

    Echt iets voor jullie om te verdwalen! ;) Let maar op daar dan, met die raar rijdende auto's. :P Haha
    We spreken je snel!

    Kus

  • 11 Februari 2011 - 13:29

    Marjolein :

    Hi Loes,

    Goed om te lezen dat je goed op de plaats van bestemming bent aangekomen en dat je kamer er mooi uit ziet! Heel veel succes daar en geniet ervan! Enne... we zien de foto's wel verschijnen!

    Liefs, xx Joris & Marjolein (& ?) ;)

  • 11 Februari 2011 - 16:05

    Joyce:

    He Loes,

    Goed te lezen dat je ondanks alles goed bent aangekomen!
    Fijn dat je een mooie kamer hebt, en dat verdwalen zal vast niet de laatste keer zijn ;)

    Heel veel plezier en we wachten op fotos en nieuwe berichtjes.

    Liefs, Joyce

  • 11 Februari 2011 - 16:15

    Anne:

    Haa loesje,

    Goed te lezen dat je veilig en wel op je plekje bent. Ga de boel maar eens goed verkennen. Wel zorgen dat je ruim de tijd hebt om te verdwalen dus ;) kun je rustig de weg terug vinden. of rond blijven dwalen natuurlijk. Beetje jammer dat de reis niet zo relaxed was, maar dat is achter de rug en je bent er :D.
    Ben benieuwd naar de foto's en naar je volgende verhaaltje natuurlijk. Dan horen we vast ook hoe je stage plek is. Hier regent het, hopelijk is het bij jou beter daar?

    Grooooeetjeees, xxxxx

  • 11 Februari 2011 - 16:38

    Anouk:

    Hey Loes,
    Ik moest natuurlijk ook even spieken, want we missen je nu al!
    had ik je toch maar laten zakken...
    Grapje, want dat is zo'n kei als jou niet waard.
    Hopelijk wordt het vervolg beter dan de heenreis.
    Bierlucht, te laat, gezeik, enz.
    Nu lekker genieten....
    En ik kijk snel weer!
    Liefs, Anouk

    PS Gaaf! Die bril! Heb je die altijd op?

  • 11 Februari 2011 - 17:39

    Laura:

    Met het Engelse net nummer ervoor wordt ons Loes der nummer: 00447423280724

  • 12 Februari 2011 - 11:27

    Jos:

    Ik zit dat hier ook nog een andere Joyce berichten plaatst. Dus vandaar even Jos ;) haha.

    Maar je kamertjes ziet er best goed uit! (kon het gister op skype niet goed zien namelijk haha)

    Ik ga je verslagen goed in de gaten houden, heb me namelijk aangemeld dat ik een email krijg als je weer een nieuw verslag erop hebt gezet.

    We skypen snel een keer :D
    kus kus

  • 12 Februari 2011 - 16:49

    Hannie:

    Hee Loes, al een beetje aan het wennen? Ik ga je natuurlijk volgen. Zo op de foto's te zien heb je je al goed genesteld op je kamer! Wanneer begin je aan je stage? Nou, we zullen het allemaal wel lezen.
    Geniet van alles en succes. Bye

  • 13 Februari 2011 - 11:52

    Ireen:

    Hee vrouwke,
    wat super leuk dat je nou in engeland zit zeg! JALOERSS!! haha
    ik ben heel erg benieuw hoe de stage gaat bevallen en dan hopelijk tot snel :D
    Dikke kus en geniet ervan

  • 13 Februari 2011 - 15:08

    Janne:

    nou je kamer ziet er goed uit zeg!:D
    Veel plezier en succes morgen op je nieuwe stage!
    x Janne

  • 14 Februari 2011 - 17:20

    Willemijn:

    Hi Loes,
    It's good to know your trip wasn't too bad. Your room looks nice, and the kitchen looks good too. I look forward to reading more of your stories (for example about being lost in the city ;) )
    Stefan says hello too!
    Regards your cousin Willemijn

  • 14 Februari 2011 - 18:25

    O. Willy & T. Marion:

    Heeeee, Loes.....
    Wat een avontuurlijk begin zeg; best wel spannend zo te horen. Leuke foto's ook; het ziet er goed uit. Ja, alleen de huiskamer ziet er niet zo leuk uit! Maar met jou erin wordt het vast beter,haha.
    Groeten en het beste; tot de volgende keer!

  • 14 Februari 2011 - 21:45

    Marianne &Frank:

    Hey Loes, is je eerste stagedag een beetje mee gevallen? Ik hoop dat je het een beetje leuk hebt daar. Zo'n engelse taxi wil ik ook nog wel een keer meemaken. Leuke foto's. we blijven je volgen groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 180
Totaal aantal bezoekers 25736

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 05 November 2014

Tanzania, moshi

09 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Stage in Rotherham

Landen bezocht: