London & Wintelre - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loes Vooght - WaarBenJij.nu London & Wintelre - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Loes Vooght - WaarBenJij.nu

London & Wintelre

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

28 April 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nou dat is weer even geleden.
Dat komt natuurlijk omdat ik erg veel heb gedaan.

Ik ben 3 dagen naar londen geweest waar ik eerst even over zal vertellen:P
Nou, we hebben in een youth hostel geslapen redelijk in het centrum van londen. De eerste 2 nachten hebben we onze kamer met 2 spaanse meisjes gedeeld. en de 3e nacht met 2 canadeese jongens.
Het youth hostel viel erg mee. ik had het heel smerig en oud verwacht.
nou, oud was het wel en het was niet zo heeel erg vies. We hadden ook warme douches dus helemaal prima.

De eerste dag hebben we een beetje rond gewandeld en zijn we op zoek gegaan naar het picadilly circus. Dit was volgens Lenny erg leuk dus daar gingen we naartoe. Na ongeveer 3 kwartier tot een uur lopen waren we er wel klaar mee en hadden we nog steeds niks gevonden. toen zijn we met de metro terug gegaan en hebben we iets gegeten in een marokaans restaurant. Hier gingen we ook een waterpijp roken. Dit smaakte op zich best goed haha.

nou hierna op tijd naar bed. deze nacht was een beetje raar. om 3 uur s'nachts werd ik wakker. ik kijken op mijn telefoon nou, 3 uur. maar ik dacht dat het 3 uur s'middags was en dat we dus al heel onze dag verpest hadden. Ik nog aan lenny vragen hoelaat het was, maar die was nog half aan het slapen dus daar had ik niet zo veel aan haha.
Ik kon me absoluut niet voorstellen dat ik nog maar 3 uur had geslapen. nou na ongeveer een kwartier druk maken en ik ons laura maar even gesmst. of het nu 3 uur s'middags of 3 uur s'nachts was. mijn smsje terug was: het is hier 4 uur in de nacht dus ga maar snel weer slapen.
nou na dat dat duidelijk was ben ik maar weer gaan slapen.

De volgende dag hadden we een bustrip in de planning. je weet wel zo'n typische toeriste bus rit waar je boven in zo'n bus kunt zitten. nou, wij hadden er eentje gekozen waarbij je op en af kon stappen. dus we gingen er als eerste uit bij Buckingham Palace. Dit was natuurlijk leuk met die mannetjes met die leuke hoeden op haha.

Nou, nadat we dit hadden gedaan en dus heeeel veel hadden gezien zijn we bij picadilly circus uitgestapt en zijn we daar even rond blijven hangen. hier waren 2 straat-artiesten bezig die nogal lachwekkend waren. en hebben we allerlei duren winkels etc. bekeken.

De 3e en laatste dag zijn we naar een héél duur winkelcentrum gelopen. Waar je bij de louis vuitton in de rij moest staan om naar binnen te kunnen etc. hier hebben we even rond gewandeld en op het terras gezeten aangezien het erg warm was. We waren best wel moe van die drukke dagen dus gingen we weer op tijd naar huis om even te douchen en te slapen. we moesten namelijk die nacht om 2 uur uit bed om onze reis na nederland te beginnen haha.

nou, nadat we even hadden geslapen gingen we eten en nog even op een terrasje zitten en op tijd naar huis. Hier hadden we nieuwe gezellige kamergenoten. hier hebben we nog best wel even mee gekletst en een poging gedaan tot uitleggen wat het kaartspelletje liegen precies inhield. uiteindelijk gingen we rond 12 uur slapen.

Nou, om 2 uur ging de wekker en moesten we onze spullen pakken etc. om half 3 hadden we een taxi besteld die ons naar het station zou brengen. hier zijn we op de bus gestapt na het vliegveld van londen (1uur rijden)

nou aangekomen in nederland regende het ontiegelijk hard. erg prettig allemaal.

in nederland heb ik vooral gerelaxed. ik heb veel terrasjes gezien. ook ben ik weer 2 keer ouderwets gaan stappen in eindhoven. heerlijk!!
ik ben 1 dag bij mijn oude stage geweest om hier te filmen. Deze film ga ik dan laten zien in Engeland op mijn stage. Zo kunnen hun zien hoe dat we het in nederland doen. dat filmen duurde maar 40 minuten maar ik ben wel de hele dag op stage gebleven. ook dit was weer erg leuk!!

ik heb hier pasen gevierd en ben heerlijk bruin geworden.
Ook heb ik weer veel plezier gehad met mijn vriendinnetjes die ik dadelijk weer 2,5 maand moet gaan missen.
ook was het weer gezellig met ons pap, mam en laura. toch wel weer oud en vertrouwd allemaal.

Nou, vanavond ga ik weer terug vliegen naar Sheffield. dan ben ik rond 4/5uur thuis en kan ik om 11 uur s'ochtends mijn zus op gaan halen op het station omdat die bij komt bezoeken samen met frank.. erg leuk allemaal dus weer!!

Ook is er morgen natuurlijk de royal wedding waarvoor we net op tijd terug zijn in engeland, ben benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren.

nou, lang verhaal en tot de volgende keer haha ;)

  • 28 April 2011 - 20:09

    Anouk:

    Hey Loes,
    Jaja, eindelijk een verslagje!
    Dat geloof ik dat die dag op je stage leuk was, haha. Wij vonden het ook erg leuk en fijn dat je er was. Succes met de film en laat hun reactie ff weten, ben benieuwd.
    Heb je je haar gestyled, op de foto waarop je waterpijp rookt?
    Ziet er goed uit!
    geniet van de wedding morgen en dan genieten wij van 2 weken meivakantie!
    Tot snel!
    Anouk

  • 15 Mei 2011 - 13:42

    Nannie:

    Leuk om je verhaal weer eens te lezen. We hadden je zo kunnen ontmoeten in the UK daar we de afgelopen twee weken hebben vertoefd in Hartlepool(nabij Middlesbrough) en Lake District en tot slot Edinburgh.
    Je film heeft daar de bioscopen niet gehaald, maar hopelijk toch de moeite om in Great Brittain te laten zien.
    Succes met je stage aldaar en geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 25735

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 05 November 2014

Tanzania, moshi

09 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Stage in Rotherham

Landen bezocht: