Birthday time en leuk bezoek! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Loes Vooght - WaarBenJij.nu Birthday time en leuk bezoek! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Loes Vooght - WaarBenJij.nu

Birthday time en leuk bezoek!

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg Loes

30 Maart 2011 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nou, waar zal ik beginnen haha
zondag was mijn verjaardag en hiervoor zouden ons pap en mam van zaterdag tot maandag hier komen.
Zaterdag rond 12 uur waren ons pap en mam dan eindelijk hier.
Natuurlijk waren er een paar tranen, en toen zei ons pap we hebben nog een verassing voor je..
Toen kwam tante Marianne en ome Frank om de hoek!!
Helaas had tante elma dit al een beetje verklapt, maar ik was hier niet helemaal zeker van.

Nou, toen zaterdag heb ik ze eerst even alles van hier laten zien en zijn we in het centrum rond gaan kijken.
Naderhand gingen we nog even wat drinken en toen gingen we uit eten. Allemaal erg gezellig dus.

S'avonds was ik nog met Lenny op stap gegaan en waren we om half 5 nieuwe tijd thuis. Het bezoek zou rond 1 uur hier zijn. Toen ging om 11 uur mijn telefoon en waren ze er al!!

Nou, ik naar beneden ze ophalen en naar boven toe, hier kreeg ik allemaal leuke cadeautjes.
en aten we natuurlijk een stukje taart.

Naderhand gingen we naar peak district want dit moest ik natuurlijk ook aan ze laten zien.
We waren anders gelopen dan de vorige keer en dit was ook erg leuk!

Er waren zeg maar ongeveer 75 schapen die allemaal zo'n 2 lammetjes hadden. Dit was erg leuk om te zien want die schapen en die lammetjes waren elkaar elke keer kwijt en gingen ze elkaar roepen, op het moment dat ze elkaar terug vonden was natuurlijk een erg leuk moment haha. Wel waren er een aantal lammetjes die moeders niet konden vinden en die stond dan ergens boven aan de berg.

Ook was erg leuk dat een schaap boven aan de berg stond en de 2 lammetjes onder, toen kwam er een gezin aan met een hond.
Nou, je had dat schaap moeten zien rennen naar die lammetjes toe om ze te beschermen. erg mooi om te zien.'

Ook zijn we nog met de boot door een soort grot gegaan waar vroeger allemaal mensen in hadden gewerkt.
de jongste persoon die er had gewerkt was een kindje van maar liefst 4 jaar oud!!

Dit viel achteraf wel een beetje tegen, maarja...

Na peack district gingen we in een itiliaans restaurant uit eten wat ook weer erg lekker was.

Toen ik even naar de W.C ging en op mijn toetje aan het wachten was hadden ons pap tante en oom iets stiekems gedaan (ons mam was ook naar de wc) toen ik terug kwam van de wc kwam de ober (die erg knap was) met mijn tiramisu met een kaarsje erop aan lopen. nou gingen ze zingen, en begon erg leuk de tafel langs ons met 15 man eraan ofzo ook mee te zingen.. erg beschamend enzo allemaal hahaa.

Nou, na het uit eten gingen we naar huis om lekker te slapen. Maandag wisten we niet zo goed wat we moesten gaan doen want we hadden maar tot 3 uur en dan moesten ze alweer weg.

Toen gingen we naar een museum 2 minuten hier van af. dit was nog echt wel interessant en ging over hoe sheffield vroeger was als industrie stad. Hiervan waren we ongeveer om 2 uur terug. toen gingen we bij ons nog even boterhammen eten en ging het bezoek helaaas alweer naar huis.

dat was dus echt wel leuk om weer wat bekende te zien!!

Ja, ik denk dat dat het wel weer zo ongeveer was..

Groetjes en tot 12 april!!!

  • 30 Maart 2011 - 20:29

    Laura:

    Hehe eindelijk een nieuw verhaaltje! ;)
    Ons mam had al vanalles verteld maar leuk om t ook bij jou te lezen natuurlijk! T is heel leuk geweest geloof ik. Echt geslaagd.
    Ik hoorde dat je plannen had om tot na pasen op vakantie te komen. Gezellig! Zullen we vandeweek skypen om af te spreken wat we doen met Frank en mijn bezoekje?
    Veel plezier nog zus. Maar dat gaat vast goed komen!

    X Laura

    Ps. Ga je nou vaker naar dat restaurant trouwens? Omdat die kerel zo knap was! ;)

  • 30 Maart 2011 - 20:31

    Mamskie:

    leuk verhaaltje loes

  • 30 Maart 2011 - 20:31

    Mamskie:

    leuk verhaaltje loes

  • 31 Maart 2011 - 09:37

    Hannie:

    Loes, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Weer een jaartje ouder en "wijzer"! Leuk dat je ouders en familie zijn geweest. Groetjes.

  • 01 April 2011 - 05:58

    Anouk:

    Hey Loes,
    Dat klinkt als een leuke, bijzondere verjaardag!
    Geweldig en nogmaals GEFELICITEERD!
    Tja, die tranen zijn we gewend van jou, haha, grapje...
    Ik kan t me helemaal voorstellen. zou ik ook doen.
    Geniet nog eventjes en voor je het weet ben je alweer eventjes in Nederland.
    Weet je al wat meer betreft het filmen? Dan hoor ik t graag, oke?

    Liefs, Anouk

  • 03 April 2011 - 09:08

    Anne:

    Ha lues,
    Goed om te lezen dat jullie het leuk hebben gehad! Ik snap dat het fijn geweest moet zijn om jullie pap en mam weer te zien. En het andere bezoek natuurlijk.
    Het was weer leuk om te lezen. ik stuur binnenkort wel even een mail ofzo, wat dat skype komt ook nog niet echt uit de verf bij mij. Niet dat er zo veel interessante dingen gebeuren hier hoor :)

    Tot 12 April (jooeehoee), En lees ik nou dat je tot na pasen blijft?? Dat is bijna twee weken!! :D
    xxxxx have fun

  • 04 April 2011 - 11:06

    Renske:

    Loesje!

    Ik heb net even al je verhaaltjes gelezen en volgens mij vermaak je je daar wel in Engeland! Is het trouwens nog gelukt met dat kaartspel van gisteren?
    Heel veel plezier nog en tot snel!

    Liefs!

    P.S. Ik heb gisteren met de wedstrijd maar even gescoord voor jou. Vind je dat niet super tof?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 25718

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 05 November 2014

Tanzania, moshi

09 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Stage in Rotherham

Landen bezocht: