Nog 1 maandje!!! - Reisverslag uit Wintelre, Nederland van Loes Vooght - WaarBenJij.nu Nog 1 maandje!!! - Reisverslag uit Wintelre, Nederland van Loes Vooght - WaarBenJij.nu

Nog 1 maandje!!!

Blijf op de hoogte en volg Loes

02 Augustus 2014 | Nederland, Wintelre

Hallo allen :P

Het begint toch al echt vorm te geven allemaal.
Over 1 maand is het al zo ver!
Ik ben nog flink met Henny in de weer over wat er allemaal nog geregeld en gekocht moet worden.
Dat moet ook wel aangezien ik praktisch heel augustus op vakantie ben. Ik weet het, ik weet het, luxe! Tanzania werd dan ook later geregeld dan mijn vakanties. Anders was het wel een ander verhaal geweest ;).

Even een beetje info over mijn reis.
Het umoja project is een project voor verstandelijk gehandicapten. Op het project krijgen ze dagbesteding/school.
Ik verblijf in hostel hoff in moshi. Dit is een hostel voor vrijwilligers dat op is gezet door een vrouw uit australië.
Henny heeft ooit is stagiaires gehad op het project en die vertelde dat er heel veel mensen bij dit hostel verbleven en het hier erg goed naar hun zin hadden.
(Oh, trouwens! Voor degene die Henny niet kennen. Henny is een collega van mij bij Lunet zorg en zij heeft het project mee opgezet. De eerste maand dat ik er ben is Henny er ook zodat ze mij een beetje weg wijs kan maken.)
Na wat contact heb ik ook besloten om daar te verblijven.
Henny is de eerste maand samen met mij op het project, maar zij verblijft bij een vriendin van haar.
Ik ga waarschijnlijk 2-3 dagen in de week op het umoja project helpen en de andere dagen mogelijk op een weeshuis, kraamafdeling of een vergelijkbaar project. Dit moeten we daar nog even uitzoeken. Gewoon kijken waar het daar het hardste nodig is.

Nou dat was even in het heel kort. Ik kan nu natuurlijk ook nog niet zo veel vertellen. Maar dat komt wel als ik daar ben!

Dus, de volgende keer als ik een reisverslag ga toevoegen zal dat vanuit Tanzania zijn!
Spannend en heel erg veel zin in natuurlijk!!!!

  • 02 Augustus 2014 - 18:23

    Joyce:

    Hee Loes, veel succes en veel voorbereiding plezier!

  • 02 Augustus 2014 - 19:26

    Hedy:

    Loes, wat ontzettend leuk! Een super ervaring gaat dat worden.
    Ik ben benieuwd wat het umoja project is??

  • 02 Augustus 2014 - 20:27

    Hannie Oomens:

    Wauw Loes, wat een leuke uitdaging..........Ik ga je volgen!
    Succes met de voorbereidingen, je reis en de start.
    Groetjes Hannie

  • 02 Augustus 2014 - 20:35

    Henny:

    Leuk verhaal Loes.
    We gaan er een onvergetelijke ervaring voor je van maken.
    Maar geniet eerst nog maar van je vakantie.
    We spreken snel weer af.

  • 02 Augustus 2014 - 22:26

    Ilse:

    Dit ga ik zeker volgen, succes Loes!

  • 03 Augustus 2014 - 21:43

    Guido:

    Dan zullen we elkaar daar beter leren kennen.

  • 04 Augustus 2014 - 17:12

    Elma:

    Hoi Loes,
    Heel veel succes in Tanzania. En voor nu nog een fijne vakantie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Loes

Actief sinds 17 Dec. 2010
Verslag gelezen: 376
Totaal aantal bezoekers 25715

Voorgaande reizen:

01 September 2014 - 05 November 2014

Tanzania, moshi

09 Februari 2011 - 01 Juli 2011

Stage in Rotherham

Landen bezocht: